Mūsų klientė– tai tarptautiniu mastu veikinati įmonių grupė, kurią sudaro parduotuvės Lietuvoje ir Estijoje, didmeninė prekyba su 700 partnerių, viena moderniausių gamyklų Šiaurės Europoje.
Kokios užduotys laukia:
Formuoti ir įgyvendinti įmonės žmogiškųjų išteklių (ŽI) valdymo strategiją, politiką ir organizacinę kultūrą;
Koordinuoti žmogiškųjų išteklių valdymo sistemų – atlygio ir papildomų naudų, talentų pritraukimo ir vystymo, veiklos vertinimo ir ugdymo tobulinimą bei įgyvendinimą;
Inicijuoti, koordinuoti ir dalyvauti žmogiškųjų išteklių valdymo optimizavimo/modernizavimo ir kitų inovatyvių organizacijos vystymo projektų įgyvendinime;
Kurti ir įgyvendinti darbdavio įvaizdžio strategiją;
Padėti vadovams formuojant bei ugdant efektyvias darbuotojų komandas;
Konsultuoti vadovus žmogiškųjų išteklių valdymo srities klausimais.
Pageidaujama kompetencija:
Esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (verslo vadybos, ekonomikos, žmogiškųjų išteklių valdymo ir pan. srityse);
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.SutinkuSkaityti daugiau