Mūsų klientė – įmonė, kuri yra akcijinių (STOCK) drabužių didmeninės prekybos lyderė Europoje nuo 1993 m.
Kokie darbai laukia šioje pozicijoje:
Prižiūrėti įmonės biuro veiklą (aprūpinti reikalingomis priemonėmis ir paslaugomis, sutikti ir priimti atvykstančius svečius, valdyti telefoninių skambučių srautus, el. paštą);
Tvarkyti įmonės korespondenciją, rengti, registruoti, archyvuoti vidinius ir išorinius dokumentus;
Koordinuoti komandiruočių administravimą;
Pagalba vadovams bei įmonės darbuotojams kasdieniais administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais;
Planuoti susitikimus, susirinkimus ir kt.
Sisteminti dokumentus, sutartis, ruošti sutarčių pakeitimus (LABAI SVARBU);
Rengti įmonės vidaus valdymo dokumentus (įsakymai ir pan.);
Savalaikiai rengti, paskirstyti informaciją;
Planuoti susitikimus, susirinkimus.
Reikalavimai:
Geri darbo planavimo ir organizavimo įgūdžiai, komunikabilumas;
Aukštasis išsilavinimas (didelis privalumas teisinėje srityje);
Administracinio darbo patirtis, gebėjimas vienu metu atlikti keletą užduočių;
Praktinė patirtis ir supratimas, kaip veikia dokumentų valdymo procesai;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programomis);
Gebėjimas greitai reaguoti, paslaugumas, pozityvus požiūris bei noras padėti.
Atlyginimas
1000-1200 €/mėn. į rankas
Priklausomai nuo turimų kompetencijų
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.SutinkuSkaityti daugiau