Biuro administratorė (-ius)- Atranka pasibaigė

Mūsų klientė – įmonė, kuri yra akcijinių (STOCK) drabužių didmeninės prekybos lyderė Europoje nuo 1993 m.

Kokie darbai laukia šioje pozicijoje:

Prižiūrėti įmonės biuro veiklą (aprūpinti reikalingomis priemonėmis ir paslaugomis, sutikti ir priimti atvykstančius svečius, valdyti telefoninių skambučių srautus, el. paštą);
Tvarkyti įmonės korespondenciją, rengti, registruoti, archyvuoti vidinius ir išorinius dokumentus;
Koordinuoti komandiruočių administravimą;
Pagalba vadovams bei įmonės darbuotojams kasdieniais administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais;
Planuoti susitikimus, susirinkimus ir kt.
Sisteminti dokumentus, sutartis, ruošti sutarčių pakeitimus (LABAI SVARBU);
Rengti įmonės vidaus valdymo dokumentus (įsakymai ir pan.);
Savalaikiai rengti, paskirstyti informaciją;
Planuoti susitikimus, susirinkimus.

Reikalavimai:

Geri darbo planavimo ir organizavimo įgūdžiai, komunikabilumas;
Aukštasis išsilavinimas (didelis privalumas teisinėje srityje);
Administracinio darbo patirtis, gebėjimas vienu metu atlikti keletą užduočių;
Praktinė patirtis ir supratimas, kaip veikia dokumentų valdymo procesai;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programomis);
Gebėjimas greitai reaguoti, paslaugumas, pozityvus požiūris bei noras padėti.

Atlyginimas

1000-1200 €/mėn. į rankas
Priklausomai nuo turimų kompetencijų
Skelbimas paskelbtas: 2024.01.18
Kreiptis dėl pozicijos Jurgita Kemežienė
TELEFONAS +370 64409644
grįžti
Papasakokite apie save mums
Telefonas +370 64409644
El. paštas jurgita@attica.lt